Dodany: 2012-10-11 13:50:37

 

PortfolioKażdy, kto nieco bardziej profesjonalnie zajmuje się tym, czym jest fotografia reklamowa, czy inny jej typ musi posiadać coś, co pokazuje jego dotychczasowe osiągnięcia, co pokazuje jakim jest fotografem, co umie i czym może się pochwalić.

 

Dlatego też każdy taki fotograf musi posiadać coś, co nazywane jest portfolio. Takie portfolio to nie tylko zbiór najlepszych zdjęć i najlepszych produkcji, ale również jest to swego rodzaju mieszanina stylu, który fotograf potrafi użyć. Portfolio ma za zadanie nie tylko pokazać różnorodność takiego fotografa, ale również udowodnić, dla kogo już pracował, z kim i jakie ma osiągnięcia.

 

Fotografia reklamowa za każdym razem jest inna – właśnie dlatego, że każdy fotograf ma inny styl, a nawet ma ich kilka, a zleceniodawca zawsze wybiera ten najmniej powtarzalny, fotografia reklamowa jest komercyjna a więc w każdym portfolio, jeśli fotograf stara się o taką pracę, musi znaleźć się coś komercyjnego. To podstawa, bo w innym razie nie będzie mowy o tym, żeby pokazać to, co się naprawdę potrafi..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Portfolio
Nick: